Mixcsabi

Meez 3D avatar avatars games

magunkról

Férfi és nő, huszonöt és harminc, hangtechnikus és író, vak és látó.  

 

Életünk, gondolataink, küszködéseink, dühöngéseink.

Vaszilisza

Meez 3D avatar avatars games

Monddszépen ááááááááá...

2009.05.29. 13:00 | Vaszilisza | 2 komment

Na hazajöttem a fogorvostól, most nem ehetek-nem ihatok semmit, ami azért érdekes, mert délben (csütörtök délben) volt az ebédem és reggelig (péntek reggelig) eszerint semmi, de legalább a szájöblítővízből teleihattam magam. Úgyhogy most szépen sorban leírok mindent, ami eddig kimaradt, és beidőzítgetem, addig se gondolok arra, hogy éhes vagyok.

A fogorvos, mindenki őhozzájuk menjen, Fehér Dental az Örs vezér terén, a Fehér út 1-ben, az az a nagy blokk rögtön a metró mellett. Az csak a kezdet, hogy üdcsekket is el tudnak fogadni, eredetileg így találtam rájuk. Az, hogy a páciensekre név szerint emlékeznek (bár lehet, hogy csak én voltam ennyire nehéz eset...), meg hogy valahogy mindig meg van oldva, hogy az ember akkorra kapjon időpontot, amikor rá is ér, pl. műszak után, az szintén az alapcsomag része. De azért én még fogorvosnál úgy nem voltam eddig, hogy az – egyébként véres, szmötyis, fájdalmas – turkálásokat, húzásokat, véséseket, ásásokat úgy csináltam volna végig, hogy egyfolytában arra kell figyelnem, hogy el ne harapjam a doktornő kezét – a röhögéstől...

Ja, és a fizetés, egyrészt korrekt árak vannak, másrészt nem alkalmanként fizetsz. Én például hetekig mászkáltam több tízezer forintnyi fogtechnikai cuccal a számban (ideiglenesen beragasztott hidak), amit nekik nyilván ki kellett fizetni a technikusnak, de nekem csak a legvégén kellett rendeznem. El is bámultam ezen rendesen.

Eredetileg úgy mentem oda, amikor életem első üdcsekkjét megkaptam, hogy akkor most ebből végre csináltatok magamnak pár fogat, mert addigra már úgy voltam, mint a böjti boszorkány, volt egy fölül, egy alul, csak nem ugyanazon az oldalon. (Igen, tudom, mire való a fogkefe, a családban hetedíziglen mindenki ilyen.) Menet közben aztán kiderült, hogy van ott más is, felesleges fog bennmaradt gyökere, elb.szott idegirtás, a korábbi fogorvosok tevékenységének emléke. Hónapokig jártam hozzájuk, mire meglett a mostani fogsorom, mostanáig boldog is voltam vele, most is boldog vagyok, csak lett valami ínygyulladásom, azt kellett kipucolni, kaptam a helyére antibiotikumos dugót, amiatt nem ehetek. Na tessék, megint itt vagyunk. Szóval ők a fogorvosaink, ajánlottuk már másoknak is, kipróbálták, nekik is tetszett.

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalek.blog.hu/api/trackback/id/tr171150626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2009.06.02. 13:51:51

semmi sem ér többet, mint egy jó fogorvos:)))

FogÁsz 2009.12.13. 14:05:22

csak hogy tudd, "elégedett páciens" mindig a fogtechnikus kapja meg legutoljára a pénzét, van hogy hónapokig nem hajlandók fizetni a drága dokik!!!
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása