Mixcsabi

Meez 3D avatar avatars games

magunkról

Férfi és nő, huszonöt és harminc, hangtechnikus és író, vak és látó.  

 

Életünk, gondolataink, küszködéseink, dühöngéseink.

Vaszilisza

Meez 3D avatar avatars games

RPG

2009.03.30. 21:58 | Vaszilisza | 3 komment

Macskáslánynál olvastam megjegyzéseket holmi titokzatos összejövetelekről a pincében - és persze minden szerepjátékos emlékem azonnal lecsapott rám. 

M.A.G.U.S.-sal kezdődött, D&D-vel, majd AD&D-vel folytatódott, közben volt Túlélők Földje meg Hatalom Kártyái is, aztán egyre nagyobb adagok kellettek, következett az Ars Magica, a Shadowrun, a Vampire, a Call of Cthulhu. És volt, hogy sírva röhögtünk egy-egy beszóláson... 

A jegyzeteimből: 

 

- Akkor szállj le a lovadról!
- Nem!
- Akkor baszd meg! 

- Hat arany, tíz ezüst, két réz... ez a te rézed. 

- Minden nő boszorkány.
- Eddig csak engem tartottál annak?!
(elgondolkodó csönd) - Na jó... a többiek csak rondák... 
 

- Nádtető, zsindely. Tűzveszélyességi kategória: A. Garantált, hogy az egész város végig fog égni, emiatt izgulni se kell...

- A szobalány darabokra tépve hever a padlón...
- Mondtam, hogy milyen egy szétszórt nő...!

"Benyitok egy kis szobába / Kis szobában nagy Cthulhu..."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalek.blog.hu/api/trackback/id/tr611036311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pppanther 2009.04.01. 16:18:13

Jesszus :D az elsőn hangosan felnyerítettem :D

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.04.01. 16:43:48

zárójelben, ha már, rpg, szerintem neked lakásfronton most kifejezetten jól jönne egy hordozható lyuk (portable hole) :-D :-D

pppanther 2009.04.01. 22:30:42

Megkérdeztem Arkadijt, h az mi, mert én antirpg-s vagyok, tök semmit nem értek hozzá, elmesélte mi az. Határozottan kell egy :D
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása