Mixcsabi

Meez 3D avatar avatars games

magunkról

Férfi és nő, huszonöt és harminc, hangtechnikus és író, vak és látó.  

 

Életünk, gondolataink, küszködéseink, dühöngéseink.

Vaszilisza

Meez 3D avatar avatars games

Ruha kipipálva

2009.06.05. 15:30 | Vaszilisza | 4 komment

Ma ugyanis dolgom volt ebédszünetben, és "úgyis arra megyek" felkiáltással leszedtem egy szalon honlapjáról pár modellt, ami érdekelt, gondoltam, lapozgatok kicsit a vállfák között, nagyjából belövöm a fazont, ilyesmik.  

Ehhez képest a szalonban a kiválasztottakból egy se volt már meg, de nem baj, mert megtaláltam helyettük a leendő konkrét ruhámat. Megláttam és elvesztem. Le se bírtam venni róla a szememet. Beszélt hozzám. Az lesz a vége, hogy nemcsak kölcsönzöm, hanem meg is veszem. Annyival nem drágább...

A fantázianeve Árvácska és nincs fenn a honlapon. Pezsgőszínű, derékban fűző-varrásvonal nélkül karcsúsított, csipkéktől és fodroktól mentes, földig érő A vonalú szoknyája van, (persze abronccsal), szív alakú dekoltázsa (nem tudom, mi ennek a fazonnak a hivatalos neve),  és hosszú az ujja. Nem is puffos.  Az egyetlen díszítés rajta a bal válltól a jobb csípőig futó, ekrü-pezsgő színű, rátett hímzett virágfüzér, (mármint nem a ruhára van hímezve, hanem rá van varrva a /hímzett? horgolt?/ virágok füzére) árvácskákból értelemszerűen. Az ujja átlátszó tüllanyag (nem csipke!) és azon is van itt-ott pár ugyanolyan virág. Jelentkezzen, aki nem tudja elképzelni.

És ráadásul jó a mérete is, derékban, hosszban, mintha rám szabták volna... Elképzeltem hozzá egy sötétvörös rózsákból kötött csokrot, egy sötétvörös cipőt az extremitás kedvéért és ott hevertem a szalon padlóján a saját lábaim előtt. Rohanásból, kivörösödve, izzadtan, kócosan, smink és frizura nélkül ahogy felakasztották rám a vállfáról levéve, még úgy is tetszeni bírtam benne magamnak.

Annyira sokkolt a találkozás, hogy nem jutott eszembe, hogy lefotózzam, de majd legközelebb...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalek.blog.hu/api/trackback/id/tr51165658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pppanther 2009.06.05. 16:09:40

Méghogy nem tart sehol... bah :D képet 2 napon belül, különben nem állok jót magamért :D

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.06.05. 16:16:11

Na jó, az nem úgy volt hogy én ezt előre megterveztem volna vagy valami... :-D és amikor azt írtam, akkor még úgy volt...
Eljössz velem próbára meg körülnézni?

pppanther 2009.06.05. 20:15:12

@Vaszilisza: Jóhogy megyek, naná :D de izgalmas :)
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása