Mixcsabi

Meez 3D avatar avatars games

magunkról

Férfi és nő, huszonöt és harminc, hangtechnikus és író, vak és látó.  

 

Életünk, gondolataink, küszködéseink, dühöngéseink.

Vaszilisza

Meez 3D avatar avatars games

semmi különös

2009.06.19. 09:30 | Vaszilisza | Szólj hozzá!

 

Informatika rovat:

google-keresőmező ajánlati listája a tuniszi-ra?
- tuniszi horgolás
- tuniszi dínár
- tuniszi magyar nagykövetség.

Beszerzés rovat:

Ugyanis szereztem végre tuniszi horgolótűket, de a Bános Mária-féle kötéshorgolás könyvből egyetlen szemet nem értek, ami felfogható anyagot meg leszedtem a netről, azt persze elhagytam időközben, kereshetem újra.

És van futópad is, már ki is próbáltam, hát kemény. A legnagyobb baja, hogy a kapaszkodójára nem tudom odaerősíteni sehogy sem a könyvet.

Barkács rovat:

Azt sem írtam még, hogy áll a kerítés hátul, de rend még nincs, úgyhogy egyelőre csak osztódott a káosz. A vasrácsok egyelőre kicsit börtönfeelingesek, de majd jól telefutnak virággal és szépek lesznek - csak előtte valakinek le kell festeni őket, ajjaj.

Ugyanitt kevert fémhulladék ingyen elvihető. Komolyan.

Élővilág rovat:

A vadrózsa pont egy fejjel alacsonyabb nálam.

A málnáért be kellene másznom a csalánba, erősen meggondolandó, főleg, hogy szerintem Reno már rég lezabálta. (Ugyanis eszi.)

A kiskutyák sün helyett legutóbb békát találtak, valszeg Janiék kerti tavacskájából. (Azt is kimentettem.)

A lánycicáról és családjáról még semmi hír - egyáltalán, mennyi idő, mire előhozza a kiscicákat, ha minden rendben megy?

A papagáj megtanult egy új csengőhangot, de valamiért kizárólag hajnali négy és negyed öt között hajlandó gyakorolni, akkor viszont tűzön-vízen, lehúzott redőnyökön, bezárt ajtókon, letakaró-pokrócokon által.

Művészet rovat:

Órákon belül elkészül a Déva democd, szombaton a buliban már kapható is lesz. Részletek a Déva honlapján, ami egyelőre félkész (sablonból, persze, de a stíluslapokat bajdorgatni kell) de működik. A borító kinyomtatása is rám vár, úgyhogy az egyelőre a holdban van és para, de legfeljebb rajzolok rá szmájlit.

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalek.blog.hu/api/trackback/id/tr871194868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása