Mixcsabi

Meez 3D avatar avatars games

magunkról

Férfi és nő, huszonöt és harminc, hangtechnikus és író, vak és látó.  

 

Életünk, gondolataink, küszködéseink, dühöngéseink.

Vaszilisza

Meez 3D avatar avatars games

Post ventum

2009.07.24. 09:45 | Vaszilisza | 2 komment

Szalma voltam az este; éjfél körül tűnt fel, hogy nagy a szél.  Még nem aludtam, meghívót és ajándékot tervezgettem, de úgyis felébredtem volna, mert azzal kezdte, hogy bevágta a hálószoba ablakát, egyidőben (nyomáskiegyenlítő céllal) kicsapta az előszoba és a keszonkamra (spájz, nem zárható szellőző a gázkazán miatt) ajtait.

A részleteket az Időkép társalgójából másolnám ide, a kommentezők utólagos engedelmével. Sajnos, nem tudom direktben megkérdezni, mert még nem rendelkezem a hozzászóláshoz elég észleléssel, de talán nem bánják.
Kábé háromra csillapult annyira, hogy le merjek feküdni. Addig kint járőröztem, mindig repült valami új; miután elment a villany, ki is ültem a lépcsőre (ott legalább lehetett levegőt kapni a légnyomástól) és zseblámpával olvastam.

Nagyjából ez történt - ha valakinek megvannak az archív radarképek a vihar magjáról, vagy tudja, hol lehet megnézni őket, szóljon, legyen szíves. Köszönöm.

Gery - 2009. július 24. 0:58:57
Port kavarni azt tud rendesen. :D de már abba hagyhatná mert elég zavaróak az autó riasztók nem beszélve a kutyákról akik szerencsétlenek a repkedő ismeretlen tárgyakat ugatják:D
 
mtibee - 2009. július 24. 0:59:31
Kókán láttam egy hullócsillagot DNY felé. Látta még valaki?

nagygabornet - 2009. július 24. 1:00:24
mtibee, biztos azt is a szél fújta le! :)

Tremmel - 2009. július 24. 1:01:37
Tatabányán meg hullóágakat láttam...

Gery - 2009. július 24. 1:05:15
Milyen jó dolga lehet ilyenkor az ufó mániásoknak. Bármilyen repkedő izére ráfoghatják hogy nézd ott ni egy ufó. Fényképezzük le és küldjük be. :D

kaposztasmegyer - 2009. július 24. 1:06:54
Ha ez csak a zivatarlánc széle, akkor mi lehet a közepénél...

Erd-Parkvaros - 2009. július 24. 1:08:47
Kicsit tényleg csillapodott, de úgy tűnik ez csak az előjáték. Már erősödik a villámtevékenység nyugat felől.

Kate1019 - 2009. július 24. 1:09:24
szegény kutyám nem tud aludni, fél... nagyon nagyon nagy a szél... :S

hanzo - 2009. július 24. 1:13:58
Gyengul..... lehet meg ebbol valami??? Merjek aludni???

logic - 2009. július 24. 1:16:27
Nah aszem gyengül de valami eszméletlen ijesztő volt ahogy jött ÚR ISTEN :S nagyon megijedtem. (érd) felboritott mindent a kertbe.

capa07 - 2009. július 24. 1:28:10
Azta szikráznak a vezetékek ahogy hozzáérnek a fákhoz!!! elég veszélyes, és még mindig nincs utcai világítás, a szél pedig hatalmas és szitál is az eso

logic - 2009. július 24. 1:29:13
Azt a mindenit. Lecsaillapodott 5 percre, most meg durvább mint az előző !!!!!!!! te szent Úr Isten. (érd)

hajnal0628 - 2009. július 24. 1:42:19
egy cserép tutira minuszba tetőn:(

Erd-Parkvaros - 2009. július 24. 1:44:12
Átlagosan 55-60 -as széllökések. Azok a kirívóan durvák 77 80, vagy épp most 86km/h -ások. Remélem itt Érd-en senki nem hagyott kinnt olyat ami után fájna ha reggel nem találná a helyén :-)

kaposztasmegyer - 2009. július 24. 1:54:43
van aki a bárányokat számolgatja, van aki a cserepeket, az se rossz elalváshoz... :D

Alestorm - 2009. július 24. 1:59:37
Valaki pedig ajtócsapkodásokat =)


A bejegyzés trackback címe:

https://tartalek.blog.hu/api/trackback/id/tr91264529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2009.07.24. 12:03:17

Mi együtt féltünk a Majaccal:) Volt időszak, amikor fel és alá sétálgattunk a nappaliban, úgy be voltunk kakkantva :)

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.07.24. 12:09:27

Engem vigasztaltak a kutyák, őrjáratban többször majdnem keresztül is estem rajtuk a sötétben, annyira közel voltak, hogy megvédjenek... amikor meg kiültem, Zira az ölembe mászott, Reno meg összehordta a lábaimnál az összes rágcsálós kacatját, hogy akkor ezeket most nekem adja :-)
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása