Mixcsabi

Meez 3D avatar avatars games

magunkról

Férfi és nő, huszonöt és harminc, hangtechnikus és író, vak és látó.  

 

Életünk, gondolataink, küszködéseink, dühöngéseink.

Vaszilisza

Meez 3D avatar avatars games

az élet egy szarosszendvics,

2009.04.20. 21:21 | Vaszilisza | 2 komment

minden nap egy újabb falat. 

Kaptam nem olyan régen egy fél munkakört a sajátom mellé. Egy fontos lánynak (a továbbiakban FL) kellett ki- és besegíteni események előtti és utáni dokumentáció elkészítésében, magyarul altitkárkodni. 

FL sajnos olyan, mint én, az Ars Magicában simán megkapná a "hallgatag mester" hátrányt, vagyis inkább megcsinálja maga, mintsem elmagyarázná, ha meg kérdezek, harap. Ezt még meg is értem. De ez oda vezetett, hogy jóformán véletlenszerűen kiadott feladatokat oldottam meg próba-hiba módszerrel. Oké, egy idő után nagyjából rájöttem, mit hogy kéne.

Amiért viszont lehúztak az éves teljesítményértékelésben (az egész tavalyi évesben emiatt, ami már idén történt, bassza meg!!) és amiért végül visszavették a bizalmat, azt nem értem, nem és nem értem, nem bírom érteni. 

Merthogy sok hibát csináltam bizonyos fajta dokumentumokban - és ezt nem FL mondta, hanem egy Főnök, aki a papírokat végül kapta. 

Kétségtelenül tudom, hogy olyan dokumentum (amúgy semmi más sem) az én kezemből ki nem ment anélkül, hogy FL meg ne nézte és át ne írta volna. Láttam a végleges változatokat a megosztott mappában (az aláírt szkennelt példányokat), elég alaposan átgyúrt mindent, és a Főnökök csak ezt a változatot kapták. 

Egy magyarázat kínálkozik: FL eladta a hibáit az enyéimként. De én okleveles naiv vagyok, és ezt nem hiszem. Már csak azért sem, mert FL régóta végzi ezt a munkát mindenki megelégedésére, és annak ellenére nem, hogy korábban volt már olyan e-mailváltásunk, amiben két órával korábbi levele tartalmát simán "elfelejtve" beközölte, hogy én vagyok a hülye és én kevertem össze a dátumokat, ennél pontosabb munkavégzést vár (most nem állok neki kikeresni, hogy írta pontosan, mert minek). Biztos ez is valami félreértés. 

A közvetlen főnökömnek persze mondtam, hogy azokat nem én írtam. De ő csak széttárja a karját, mert a Főnökök neki is felette állnak, és FL az, akinek hisznek. Bizonyítani nem tudok semmit, hisztizni nem állok le, csak magamnak árthatok vele. 

Most viszont megyek hányni meg köpni a világra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalek.blog.hu/api/trackback/id/tr481076766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2009.04.21. 12:50:55

Figyelj! Add meg nekem FL címét, odamegyek lekaratéjozom, aztán majd megtanulja, hogyan kell normális embernek korrekt módon működni. Mert ez GÁZ!

pppanther 2009.04.21. 17:05:31

Ez a te FL-ed inkább egy jóféle HP nem? :D Nyaljon sót az ilyen :/
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása